SUEDE BIKER JACKETS

12:00 PM


Jeg faldt faktisk over en jakke sidste sommer, som var i ruskind, sådan en lækker brændt orange farve, og med frynser. Men jeg var i tvivl om hvor meget jeg ville få den brugt. Nu ærger jeg mig helt vildt, fordi er der noget jeg mangler i min garderobe er en det en lægger ruskind jakke, og jeg er helt vild med den brændte farve eller måske skulle jeg vove mig ud i en gul. Normalt er jeg stor fan af sort, og det er faktisk meget sjældent at jeg bevæger mig væk fra det sorte. Men jeg er måske blevet en smule inspireret af de manglende forår, og ønsker derfor at farve gør et comeback i min garderobe.

Der findes selvfølgelig også rigtig mange lækre ruskindsjakker i sort, så det kan være man skulle tage det sikre valg, men det er alligevel også meget rart at prøve noget nyt engang i mellem. Og det kan jo også være med stil at gøre et sort outfit lidt mere spændende, og da det er alt jeg ejer, kan jeg ikke gå helt galt. Hvis i er ligeså vilde med jakkerne som mig, kan de findes her.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images