SUNGLASS DUPE

12:16 PM


Hvis i ligesom mig er vilde med solbrillerne fra Porsche som fx Kylie jenner altid har på, men synes de er lige dyre nok, så har jeg nu fundet et alternativ. Jeg har længe ledt efter oversized aviator briller, men uden held. Og jeg har virkelig ledt alle vegne, selv på ebay, kunne jeg ikke finde noget lignende. Det er som om de altid er for små, også selvom de ser store ud på billederne. Men så en dag var jeg i Fields, med en veninde og vi var en tur i Aldo, som man nu er. Og så endte vi ved solbrillerne. De havde faktisk rigtig mange fede par solbriller og min veninde fandt hurtig et par. Men fordi jeg i forvejen har så mange par solbriller, prøver jeg at holde mig fra at købe flere, ved mindre jeg finder noget jeg præcist har ledt efter. Og kender i det når man ikke skal have noget, så er det der, at man finder alt det man gerne vil have. Men jeg kiggede videre på solbriller og af en eller anden grund endte jeg ved herresolbrillerne. Og der fandt jeg et par aviator briller, der faktisk så store ud, og jeg prøvede dem, og de var selvfølgelig præcis hvad jeg havde ledt efter de perfekte oversized aviators. Så dem måtte jeg selvfølgelig have, men de kostede kun 100 kr. så det var lige til at overkomme.
Men fordi jeg ikke bare kan stoppe der, var jeg selvfølgelig også nød til at have et case til at have dem i. Så det købte jeg også, også til 100 kr. typisk mig!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images