DIY LYNLÅS PYNT

11:31 AM


Jeg fandt de her støvler i bunden af skabet, og jeg havde selvfølgelig fuldstændig glemt at jeg havde dem. Men jeg har længe kigget meget på ACNE Pistol støvler, og overvejet om jeg skulle investere i sådan et par. Men så kom jeg i tanke om at jeg allerede havde nogle støvler der lignede meget, og fandt dem frem igen. Den eneste ting der manglede var den lille detalje med læderstykkerne der hænger fra lynlåsen. Jeg er personlig helt vild med dette fordi jeg synes det gør støvlen en smule mere rå.

Det jeg så gjorde var at jeg fandt en lædernederdel inde i mit skab, som jeg ikke kunne passe mere. Her kunne man selvfølgelig også have gået i en stofbutik og købt noget imiteret læder. Herefter klippede jeg de i små strimler og bandt det rundt om skoene. Og jeg har ikke gået i andre sko siden jeg gjorde det, synes simpelhent at de er super fede nu. Så det kan godt betale sig lave lidt om på ting man bare har liggende inde i skabet, så man kan bruge det igen.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images