ET GODT TIP

1:27 PM


Så i tænker nok, hvorfor har du lagt et billede op af bananer, det var da underligt? Men det er faktisk slet ikke så underligt som det ser ud. Jeg vil dele et lille tip med jer, og det omhandler hvad man kan gøre hvis bananerne begynder at blive brune og ikke ser så spiselige ud.

Det du kan gøre er at du kan fjerne skrællen og skærer dem i stykker. Herefter putte dem i en plastikpose og smide dem i fryseren. Fordi selvom de er brune udenpå fejler de ingenting inden i. Og de kan holde længe i fryseren, og så kan du jo altid bruge dem i smoothie. Personlig kan jeg faktisk bedst lide at bruge frosne bananer i min smoothie, fordi jeg synes nogle gange at friske bananer kan give smoothien en lidt underlig konsistens.

Og jeg ved godt at mange allerede kender til tricket, og vil tænke tror du vi er dumme, det ved vi da allerede godt. Men i skulle vide hvor mange jeg kender som gang på gang smider bananer ud, fordi de ikke når at spise dem, og synes de er ulækre når de bliver brune.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images